Legal-normative documents

  1. Certificate of State re-registration of a legal entity - “Ala-Too” International University
  2. Semester of the Мedicine Faculty, Specialty: 560001 – “General Medicine” (the 2-d half of 2019 – 2020  academic year)
  3. Certificate of State re-registration of a legal entity - “Ala-Too” International University
  4. Academic calendar (2019-2020 academic year)
  5. “Ala-Too” International University CHARTER
  6. Academic calendar in English (2019-2020 academic year).
  7. Academic calendar in Russian (2019-2020 academic year).
  8. Certificate of State re-registration of a legal entity – SAPAT 
  9. Table: Working programs and syllabi
  10. TCHARTER – SAPAT 
  11. Medicine, License LD160000319
  12. Medicine, License – 560001 – General Medicine 
  13. Certificate – Educational Programme 560001 “General Medicine” has been accredited for 5 years
  14. Medicine, License – 560002– Pediatrics
  15. STATE STANDARD – GENERAL MEDICINE
  16. Principal educational program (PEP) – GENERAL MEDICINE
  17. COMPARISON OF COMPETENCIES– GENERAL MEDICINE
  18. “Ala-Too” International University, faculty of medicine 2017-2021 strategic planning
  19. Report on the implementation of the strategic development plan "Faculty of Medicine   at “Ala-Too” International University" for the 2017-2019 academic years.
  20. Curriculum of specialty 560001 "General Medicine" - in Russian language
  21. Curriculum of specialty 560001 "General Medicine" - in English language
  22. Protocol № 19-01(2019-2020) Meeting of administrative board of the  “Ala-Too” International University Faculty of Medicine
  23. Working Curriculum of specialty 560001 "General medicine" - in Russian language
  24. Structure of Faculty of Medicine at “Ala-Too” International University
  25. Staff schedule of Professors and Teachers at Medicine Faculty of “Ala-Too” International University for 2019-2020 academic year (for 1st and 2nd semesters)
  26. “Ala-Too” International University Faculty of Medicine Dean's office. Table of standards and services
  27. Management of the quality management system at “Ala-Too” International University (QMS)
  28. “Ala-Too” International University, Faculty of Medicine, scientific annual plan for 2019/2020 academic year
  29. Plan of activities (Educational programs) of the educational organizations for the recommendations’  implementation of
  30. of “NAAR” External Expert Commission 560001-General Medicine of “Ala-Too” International University, 25.08.2019
  31. Instructions: What should a teacher do about the subject? Main  activity points of the teacher
  32. Clinic practice schedule of “Ala-Too” International University Medicine Faculty
  33. Time-Table (2019-2020 SEMESTER-2) of “Ala-Too” International University Medicine Faculty 
  34. CALENDAR of “Ala-Too” International University Medicine Faculty  
  35. TablosuState examinations 
  36. Dean's office and academic departments’ nomenclature of affairs
  37. Communication mobilization plan with universities (for 2019/2020 academic year)
  38. Plan for the admission organization of applicants and advertising events of  “Ala-Too” International University Medicine Faculty for the 2020 – 2021 academic year
  39. Report - Sample of “Ala-Too” International University Medicine Faculty
  40. Instructions on the planning and report of the “Ala-Too” International University Medicine Faculty
  41. Attended lesson analyseInteractive checklist form
  42. Open courses
  43. Term evaluation form
  44. Permit sheet 
  45. Information of “Ala-Too” International University Medicine Faculty 
  46. FINALGUIDELINES for students  
  47. Announcements for “Ala-Too” International University Medicine Faculty students  
  48. “Ala-Too” International University Medicine Faculty Booklet
  49. МЕДФАК РАСПИСАНИЕ  ЭКЗАМЕНОВ  2020-2021
  50. МЕДФАК РАСПИСАНИЕ ЗАНЯТИЙ 2020-2021
  51. Приложение 1  LITSENZII D2019-0011-12062019
  52. Приложение 2 Устав МУА
  53. Приложение 3 Свидетельство-Сертификат Лечебное дело
  54. Приложение 4 госстандарт Приказ №1357 от 30.06.21
  55. Приложение 5 ООП ВПО
  56. Приложение 6  протокол заседания о создании комиссии
  57. Приложение 7 приказ о создании комиссии по ОП 22
  58. Приложение 8 протокол заседания комиссии Миссия и ООП
  59. Приложение 9 протокол №4 факультета о рез. работы комиссии
  60. Приложение 10 учебный план 6 лет 2022-2023
  61. Приложение 11  ООП по 6-летке
  62. Приложение 12  УМК по Философии
  63. Приложение 13 Сертификаты о повышении квалификации
  64. Приложение 14  Критическое мышление инструкции
  65. Приложение 15 Приказ о языковых курсах МУА
  66. Приложение 16  Договора
  67. Приложение 17 Фотогалерея клинической практики
  68. Приложение 18  программы конференций
  69. Приложение 19 приказ workshop
  70. Приложение 20 УМК_Б3.12.Internal diseases1_2020-2021
  71. Приложение 21 Работа со студентами
  72. Приложение 22 факторы риска ССЗ
  73. Приложение 23 приказ о науке со студентами
  74. Приложение 24 Приказ и прграмма повышения квалификации ППС
  75. Приложение 25  положение об автоматизированной системе AMS
  76. Приложение 28  Положение о испытаниях по англ языку для абитуриентов
  77. Приложение 29 Лицензия дополнительного образования языки
  78. Приложение 30 Приемная комиссия
  79. Приложение 31 AH-ЭСКЛЮЗИВНЫЙ ДОГОВОР
  80. Приложение 32 Штатное расписание
  81. Приложение 33 план научно-исслед 2022-2023
  82. Приложение 34 тренинг для молодых ученых ППС о науке
  83. Приложение 35  план пов.квал ППС
  84. Приложение 36 пособие экс качСтандарты контроля кач....
  85. Приложение 37 программа курса экс кач ППС
  86. Приложение 38 Анкета для ППС 2022
  87. Приложение 39 Список внешних экспертов
  88. Приложение 40 IELTS
  89. Приложение 41 приказ МУА по системе менеджмента качества
  90. Приложение 42 протоколдор
  91. Приложение 43 Конференция